...::AGILITY::...
Nieoficjalny club agility w Sieradzu
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::AGILITY::... Strona Główna » Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wlodek
Administrator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci ?

PostWysłany: Wto 8:20, 04 Kwi 2006    Temat postu: Regulamin forum

ZASADY OGÓLNE

1. Bądź uprzejmy oraz staraj się być pomocnym. Jeśli nie masz nic wartościowego do dodania w temacie, to nie odpowiadaj na niego.
2. Nie zakładaj nowego tematu, jeśli nie sprawdziłeś czy na forum istnieje wątek na podobny temat. Jeśli tak - dopisz się do niego. Użyteczną może okazać się opcja SZUKAJ
3. Nie pisz WIELKIMI, grubymi, pochylonymi, oraz kolorowymi literami tematów oraz całych postów.
4. Nie przesadzaj z ilością tzw. "uśmieszków" w postach. Zbyt duża ilość emotów będzie traktowana jako spam.
5. Duże obrazki wstawiaj wyłącznie w formie linku.
6. Nie obrażaj w jakikolwiek sposób innych Użytkowników Forum.
7. Nie używaj słów ogólnie uważanych za wulgarne oraz obraźliwe w dowolnej pisowni fonetycznej.
10. Nie umieszczaj dwóch postów pod rząd. Użyj opcji "edytuj" i dopisz się do ostatniego posta.
11. Nie SPAM-uj, zarówno w postach jak i za pomocą PW.
12. Trzymaj się tematów w danej kategorii. Posty nie związane z tematem danego działu (tzw. OFFTOPY) mogą zostać skasowane lub przeniesione.
13. Jeśli chcesz przekazać wiadomość konkretnej osobie, użyj opcji PW (Prywatna Wiadomość).
14. Nie zakładaj ankiet ze zbyt wieloma opcjami do wyboru. Jeżeli opcji jest ok. ponad 10 rozpocznij lepiej zwykły wątek.
15. Reaguj na upomnienia Administratorów oraz Moderatorów gdyż brak reakcji może skonczyć sie BANem.
16. Administratorzy oraz Moderatorzy Forum zastrzegają sobie prawo do edycji oraz kasowania postów, nie spełniających wymagań Regulaminu, bez informowania o tym fakcie autora.
17. Zabrania się kasowania wiadomości dopisanej do posta przez Administratorów oraz Moderatorów.
18. Jeśli masz sprawę odnośnie blokady komentarzy na stronie, nie otwieraj nowego wątku na forum. Użyj PW w celu skontaktowania się z którymś z Administratorów.


NICKI

19. Nie używaj w nickach słów wulgarnych oraz powszechnie uznawanych za obraźliwe.
20. Nie używaj w nickach adresów stron internetowych oraz adresów e-mail.
21. Nie używaj w nickach znaków specjalnych typu: ..:: ## @ !


LINKI

22. Nie reklamuj jakichkolwiek stron internetowych w postach na Forum.
23. Nie umieszczaj linków do stron o treściach pornograficznych.
24. Pamiętaj, że jest to Forum klanu ShadowCompany a nie innych, więc nie zadawaj pytań odnośnie innych stron.


AVATARY

25. Maksymalna wielkość avatara to 80x80 pikseli, a rozmiar 6 KB
26. Avatar nie może zawierać adresów jakichkolwiek stron internetowych.
27. Zabrania się wstawiania avatarów z "gołymi paniami".
28. Avatar nie może zawierać napisów z nazwami rang specjalnych forum, np: Administrator, Moderator, Assistant, Ostrzeżenie, Zbanowany, itd.
29. Avatary nie spełniające powyższych wymogów będą usuwane, a możliwosc ich ponownego wstawienia blokowana do czasu zwrocenia się do Administratorów z prośbą o przywrócenie tej możliwosci.


PODPISY

30. Podpis nie może w jakikolwiek obrażać innego Użytkownika Forum.
31. Podpis nie może być wyższy niż sześć linii zwykłego tekstu.
32. Maksymalny rozmiar obrazka w podpisie to 600x100 pikseli.
33. Podpis nie może zawierać bezsensownego ciągu znaków np. 'hjtre98h437y43cy9743v98yy'
34. Zabrania się wstawiania obrazków w podpisach z "gołymi paniami".


OSTRZEŻENIA

36. Ostrzeżenie jest przyznawane za złamanie niniejszego Regulaminu Forum.
37. Ostrzeżenie jest przyznawane na okres siedmiu dni.
38. Użytkownik po upływie siedmiu dni jest zobowiązany poinformować o tym fakcie kogoś z Administratorów.


BANICJA

39. BAN-y są przyznawane za złamanie niniejszego Regulaminu w sposób rażący (ocena tego faktu należy do Administratorów), a w szczególności za przeklinanie oraz obrażanie innych Użytkowników oraz Administratorów i Moderatorów.
40. BAN-y dzielą się na dożywotnie oraz okresowe.
41. BAN dożywotni równa się z dożywotnim wyrzuceniem z forum, co owocuje niemożnością dodawania nowych wątków, oraz rejestrowania się pod innymi nickami.
42. BAN okresowy jest przyznawany na okres 14 dni i po upływie tego okresu należy zgłosić się do któregoś z Administratorów z prośbą o odblokowanie.

Administrator ma prawo do ukarania użytkownika forum na podstawie "zdrowego rozsądku".

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

43. Administratorzy oraz Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści zawarte na niniejszym forum dyskusyjnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::AGILITY::... Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin